1. Jakie są koszty dostawy towaru?

Oferujemy kilka sposobów dostawy towaru. Dostawa za pomocą Poczty Polskiej (list polecony, lub przesyłka pobraniowa) oraz Kurier "Pocztex" (przesyłka kurierska lub przesyłka kurierska pobraniowa).

Koszty dostawy wynoszą:

a. Poczta Polska:
- list polecony (płatność z góry) 5zł,
- przesyłka pobraniowa (płatność przy odbiorze) 15zł.

b. Kurier "Pocztex":
- przesyłka kurierska (płatność z góry) 12zł,
- przesyłka kurierska pobraniowa (płatność przy odbiorze) 18zł.

W przypadku zakupów na kwotę przynajmniej 79,99zł i płatności z góry - wysyłka Pocztą Polską listem poleconym jest darmowa!

2. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia wynosi 24 godziny.

3. Czy jest możliwość korekty złożonego zamówienia?

Tak, w tym celu prosimy o kontakt z nami pod adresem biuro@perfectsmile.com.pl

4. Czy będę informowany o etapach realizacji zamówienia?

Tak, po opłaceniu zakupów otrzymają Państwo informację na podany adres e-mail o wpłynięciu należności na nasze konto. Następnie otrzymają Państwo e-mail z potwierdzeniem wysłania towaru. W przypadku wyboru zapłaty przy odbiorze, otrzymają Pańtwo e-mail z potwierdzeniem wysłania towaru.

5. Czy przeprowadzanie zakupów w sklepie internetowym PerfectSmile jest bezpieczne?

Płatności kartą, lub przelewem internetowym realizowane są za pomocą serwisu Przelewy24.pl, spełniającego standardy PCI Complient i McAfee Secure. Dane dostępu do kont bankowych są wprowadzane przez klientów wyłącznie na bezpiecznych, szyfrowanych stronach banku. Można również dokonać bezpośrednio przelewu na nasze konto bankowe, lub opłacić zakupy w placówce Poczty Polskiej.

6. Czy sklep PerfectSmile realizuje wysyłki zagraniczne?

Tak. Możemy wysłać zamówienie na adres zagraniczny ograniczony terytorialnie do Unii Europejskiej.
Wysyłka na adres zagraniczny jest realizowana po autoryzacji płatności.
Nie ma możliwości wysyłki płatnej "za pobraniem". Wysyłki zagraniczne nadawane są Pocztą Polską listem poleconym. Koszt wysyłki zagranicznej wynosi 10zł.

7. Otrzymałem powiadomienie o wysyłce zamówienia na adres e-mail, jednak nie otrzymałem towaru.
Jeżli otrzymali Państwo potwierdzenie wysyłki, to oznacza że przesyłka została nadana. Jeżli jej Państwo nie otrzymali, prosimy o kontakt z nami pod adresem biuro@twoje-biale-zeby.pl - będziemy wówczas interweniować u przewoźnika.

8. Czy produkty PerfectSmile są wysokiej jakości?
Tak, wszystkie produkty w ofercie sklepu PerfectSmile zostały wyprodukowane dla nas w USA i są najwyższej jakości! Należy wystrzegać się produktów imitujących zestawy wybielające zęby pochodzące z Chin! Ich jakość pozostawia wiele do życzenia, a żel wybielający zawarty w tych zestawach jest bardzo często niebezpieczny!

9. Jaka jest data ważności żelu wybielającego i remineralizującego?

Data ważności żeli wynosi 2 lata od daty produkcji. Nasza firma otrzymuje regularne dostawy towaru, dzięki temu mają Państwo pewność co do świeżości sprzedawanych produktów.

10. Czy na produkty znajdujące się w ofercie sklepu PerfectSmile otrzymam dowód zakupu?

Tak, na wszystkie sprzedawane produkty w sklepie klient otrzyma paragon fiskalny lub na życzenie faktury VAT.

11. Czy są jakieś przeciwwskazania dla stosowania żelu wybielającego PerfectSmile?

Przeciwwskazania dla stosowania żelu wybielającego PerfectSmile: ciąża lub faza laktacji; wiek poniżej 14 lat, niewyleczone stany zapalne jamy ustnej, odsłonięte korzenie zęba, ubytki, choroby dziąseł, sztuczne zęby, licówki, korony, mostki, aparat ortodontyczny, nadciśnienie, kołatanie serca; nadwrażliwość na nadtlenek wodoru lub nadtlenek mocznika, paradontoza, słabe szkliwo i odwapnienie.

12. Czy są jakieś skutki uboczne wybielania zębów zestawem PerfectSmile?

Bardzo rzadkie, aczkolwiek możliwe jest wystąpienie nadwrażliwości zębów oraz podrażnienie dziąseł.

13. Czy wybielanie zestawem PerfectSmile przynosi pożądane efekty na sztucznych zębach, koronach, lakierach, wypełnieniach itp.?

Nie, zestaw wybielający PerfectSmile wybiela tylko naturalne zęby.

14. Jak długo utrzymuje się efekt wybielenia zębów?

Dużo zależy od indywidualnych predyspozycji, stopnia dbałości o zęby, nawyków (palenie tytoniu, picie czerwonego wina itp.). Efekt wybielenia utrzymuje się od 6 miesięcy do 2 lat, przy czym zaleca się przeprowadzenie zabiegów uzupełniających co 3-6 miesięcy.

15. Jaki jest skład żelu wybielającego "Perfect Smile" ?

Skład żelu wybielającego:

  • 1,2 -Propylene glycol
  • Glycerine (Gliceryna)
  • Carbamide -Peroxide (Nadtlenek mocznika)
  • Peppermint (all natural) (naturalna mięta)


16. Jaki jest skład żelu remineralizującego "Perfect Smile" ?

Skład żelu remineralizującego:

  • 1,2-Propylene glycol (Glikol propylenowy)
  • Glycerine (Gliceryna)
  • Magnesium chloride (Chlorek magnezu)
  • Potassium chloride (Chlorek potasu)
  • Triethanolamine (Trietanoloamina)
  • Carbopol

17. Chciałbym zwrócić towar, jak mogę to zrobić?

Przedmiot może być zwrócony jedynie w stanie nie zmienionym, gdy jest kompletny, nie noszący śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu. Podstawą przyjęcia zwrotu jest dołączenie dowodu sprzedaży oraz formularza zwrotu (dostępnym po wcześniejszym kontakcie). Jeśli klient chce zwrócić towar, należy nas poinformować o tym pisemnie (np. poprzez e-mail) w ciągu 10 dni od otrzymania towaru. Od tego czasu klient ma 14 dni, aby odesłać do nas towar. W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas zwracanego towaru, pieniądze zostaną przelane na wskazane konto.

18. Chcę reklamować towar, jak mogę to zrobić?

Wadliwy produkt należy odesłać wraz z dowodem zakupu oraz poprawnie wypełnionym formularzem reklamacyjnym (dostępnym po wcześniejszym kontakcie). Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki od klienta.